Philips Daily Collection HR1560

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HR1560 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,5

D. Van Rijn 06-02-2017

Phillips Handmixer HR 1560

Ik weet nog van vroeger dat Phillips een goed merk was aan de hand van die informatie deze handmixer gekocht omdat ik altijd graag zelf brood wil maken en daar geen broodbakmachine voor wil gebruiken. Nu 2 weken geleden deze gekocht vandaag voor de 2de keer gebruikt en tijdens het kneden loopt tie gewoon vast. Ik heb speciaal opgelet of deze ook voor brooddeeg gebruikt kon worden en er staat duidelijk op de verpakking dat dit kon. Gelukkig zit ik nog binnen de garantie en kan ik nu opzoek gaan naar een betere handmixer. Beveel ik dit product aan? Zeker niet. Zonde van je geld.

PeterEhv 05-01-2015

Waardeloos apparaat. Zodra er enige weerstand is, bijvoorbeeld bij mixen van cakebeslag, vallen de deeghaken er uit. Mijn advies: niet kopen!

PienJolien 23-08-2013

Zeer ontevreden over de philips handmixer HR 1560 die we slechts een paar dagen in ons bezit hebben. Juist voor Philips gekozen omdat het een vertrouwd merk is. Haken lijken echter niet goed vast te klikken en hebben speling. Bij het mixen vliegen de spatters alle kanten op. Niet prettig in het gebruik.

v.eger 08-02-2013

De HR 1560 is precies na twee jaar kapot gegaan. De verkoper van Block-Electrostore weigerde om de mixer in te ruilen en heeft aangeboden om de mixer te versturen naar de fabriek tegen de betaling van transport kosten ad € 35,-.
De vorige mixer van Philips heeft het ca 30 jaar volgehouden.

Officiele reactie van Philips Nederland 11-02-2013

Beste v.eger,

Vervelend te horen dat de HR1560 na twee jaar niet meer naar behoren functioneert. U heeft twee jaar garantie op het product via Philips zelf. Mocht de garantie pas kortgeleden verstreken zijn, wil ik u aanraden om toch even contact op te nemen met onze klantenservice.

Uiteraard kunt u ook kosteloos contact opnemen via de chat! De gegevens hiervoor vindt u door de volgende link te klikken:

Philips Webcare

annika55 07-11-2013

Wat is het vervolg geweest van deze reactie van Philips en v. Eger?

Juli583 27-06-2012

Zojuist is de tweede HR1560 kapot gegaan (binnen 4 jaar). Beide keren hetzelfde euvel; de haken draaien niet meer mee. Overigens beide keren zonder discussie onder garantie geruild voor een andere. Maar voor mij nu niet meer voor een HR1560! Als de mixer het zou blijven doen verder gewoon een oke mixer.

gijsssss 29-12-2014

Ik heb hier hetzelfde euvel. De mixer is hier hooguit eens in de drie maanden een keer gebruikt. Demontage leerde dat de mechanische overbrenging van de motor naar de haken veel te licht uitgevoerd is. Goedkope materialen die de benodigde krachten niet aan kunnen. Elke HR1560/61 etc. zal op dezelfde wijze kapot gaan, daar ben ik van overtuigd. Jammer, hoe de Philips producten steeds slechter worden.

DJ Smids 03-01-2015

Ik heb precies dezelfde problemen. Ik heb de machine open gemaakt, en wat blijkt: Er zitten (waarschijnlijk goedkoper te produceren) kunststof tandwielen in. Deze zijn zgn "dol" gedraaid. De wormwieltjes die uit de motor komen zijn helemaal ingevreten op de kunststof tandwieltjes. Dus voor mij geen Philips meer! Maar wat dan wel?

E 12-11-2016

Hier ook al 3 mixers in 7 jaar tijd die versleten zijn.... jammer! Qua gebruiksgemak en vormgeving erg fijne machine. Nu toch op zoek naar een ander merk.

FK39 12-05-2010

Wij zijn toch wel een beetje heel erg teleurgesteld over deze mixer.
Wat ons als eerst opviel waren de variabele snelheden: hard, heel hard en super hard. Daar had wel wat meer variatie in gemogen. 1 maand geleden stopten de deeghaken met draaien en maakte de mixer een schrapend geluid van binnen. Nu kun je hem alleen nog gebruiken om iets vloeibaars te mixen.......
Ook ons klop en kneedgerei heeft roestsporen (daar waar het staal "uitstulpingen" heeft om het vast in de machine te zetten)

PBBor 08-02-2010

Prima mixer, alleen roesten de platte 'oortjes' van zowel de gardes als de deeghaken in de vaatwasser. Philips-klantenservice heeft tot twee keer toe vervanging gestuurd, maar deze vertoonden ook hetzelfde probleem. De mixer gaat dus retour naar de winkel. Onze vorige mixer van Philips hab blijkbaar assecoires van een betere staal-kwaliteit; daar hebben we het probleem nooit bij gehad.

selmae 09-01-2010

Gewoon een degelijke betrouwbare duurzame mixer, die precies doet waarvoor die gemaakt is. Niets meer en niets minder.
Turbostand is handig, en de uitwerpknop ook. Het snoer is makkelijk om het apparaat te wikkelen en met een zuignapje vast te zetten. Makkelijk op te bergen, neemt weinig ruimte in en staat stabiel.